torsdag 8 september 2022

Helgfråga v. 36

Det ska handla lite om serier idag, eller rättare sagt tvärtom.
Detta är Alan Banks del 27 och jag är på del 18 men då ska man ha klart för sig att några tidigare Banks böcker släppt på svenska. Det är himla mång för att komma ikapp.
Dagens fråga lyder så här;

Det är så himla mycket serier nu, speciellt deckare men också andra böcker.
               Kan du rekommendera en bra bok som inte är en serie, skriv gärna om vad du tycker om alla dessa serier.
Mitt tips är en bok jag lyssnade på men det går givetvis lika bra att läsa den.
På en bussresa till Paris träffar Ingrid en amerikan, hon blir huvudlöst förälskad och snart är hon på väg över atlanten. Men allt blir inte som hon tänkt sig.
Läs den så himla bra.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 kommentarer :

  1. har inte läst många i Peter Robinsons serie , men jag har sett några avsnitt på TV. jag har inget emot serier om de är bra. här kommer mitt inlägg: https://mrscalloway.blogspot.com/2022/09/helgfragan-v-36-2022.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det blir så många att hålla reda på.

      Radera