fredag 5 april 2013

Liebster blog award

Ja nu har jag snott en Award, eller ja Boktok73 bjöd på några och i alla fall här är mina svar:

1. Vad ville du bli när du var liten?

Jag ville bli modedesigner, var en riktig fena på att teckna, en del tyckte att jag skulle sadla om.

2. Vad är du idag?
 
Jag är sedan 27 år tillbaka fritidspedagog, mamma till tre halvvuxna barn och en person som gillar fester och weekendresor.

3. Vart vill du helst resa?
 
London och min dotter vill att jag ska följa med till Graceland, hon är väldigt förtjust i Elvis Presley.

4. Var ser du dig själv om fem år?
 
Ja kanske jagandes efter några barnbarn. Kanske har jag hittat en gubbe eller har äntligen Owen Wilson fattat att det är mig han vill ha.
 
5. Rött eller vitt?
 
Vitt vin, jo jag gillar ett glas vin då och då. En god bok ljus och ett glas vin.

6. Sommar eller vinter?
 
Sommar
 
7. Skog eller hav?

Hav, föddes vid havet men växte upp där det finns massor av skog.

8. Vad gör dig ledsen?
 
Människor som saknar empati.

9. Vad är det bästa du vet?
 
Lugn och ro, så jag kan koncentrera mig på min läsning.
 
Jag ska nu ge den vidare till fem bloggare men jag väljer en och resten får ta för sig, för alla i cybervärlden är duktiga.
Den som ska få awarden från mig är Erika för det var genom att läsa hennes blogg jag vandrade vidare till Monika, Carro, Jennie, Ingerun, Malin och många fler.. Tack ♥ 

6 kommentarer :

  1. London <3 en favoritplats som jag skulle fara tillbaka till när som helst!

    SvaraRadera
  2. Jag tror dig, många bokaffärer?
    Mia

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt att lära känna varandra lite bättre :)

    SvaraRadera
  4. Tack Nilma, det tycker jag också
    Mia

    SvaraRadera
  5. London är trevligt, men jag brukar åka till Southend som ligger tio mil därifrån och hälsa på makens mormor, och det var länge sedan vi åkte in till London.

    SvaraRadera
  6. Får nog börja spara så jag kan åka dit.
    Mia

    SvaraRadera