torsdag 22 september 2022

Helgfråga v.38

Då var det torsdag igen och när ni svarar på denna fråga är jag ute och äter lite gott med kollegor.
Vi ska på en kina restaurang, så jag kommer nog hem mätt och go. De har mjukglass där med lakritsströssel.😋

 I helgen är det bokmässa i Göteborg. Ska du vara där? Om inte, varför? 

Nej, tyvärr blir det ingen bokmässa för mig. För det första känner jag att jag inte har råd och jag har massa olästa böcker. Sedan ska jag hjälpa min dotter med barnen så de kan renovera färdigt. Men jag hoppas få många bilder på Instagram.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 kommentarer :

  1. flanerat runt på Bokmässan idag, kul

    SvaraRadera
  2. Nej, ingen bokmässa i år heller. Någon gång vore det kul att komma dit men jag skulle gärna vilja ha sällskap och har ont om vänner som skulle vilka hänga med. Någon av döttrarna kanske förresten? Hm, det kan vara värt att fundera på till nästa år.

    SvaraRadera