torsdag 15 september 2022

Helgfrågan v.37

Då var det torsdag igen och snart helg och jag tycker inte jag får något gjort.
Men jag har haft ganska mycket värk i kroppen som jag hoppas lägger sig.
Jag ska få en skumgummigrej till händerna så jag kan träna upp min handstyrka.

På söndag är det e-bokens dag. Hur går det med ditt läsande av e-böcker?

Jag läser en hel del barnböcker som e-böcker och sedan får jag en del recensionsexemplar som e-böcker. Men där går de tryckta i första hand.

För mig vinner fortfarande de fysiska böckerna.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

10 kommentarer :

  1. ibland när det varit lång kö så har jag laddat ner e-böcker från biblioteket i min lilla iPad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det funkar om man är sugen på boken.

      Radera
  2. E-böcker är nödfallsutväg, läst enstaka men bra att det finns olika format.

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt att höra om värken, hoppas det går över.

    E-böcker läser jag aldrig med undantag för om det är kris på något sätt och då läser jag på telefonen vilket jag inte kan rekommendera.

    SvaraRadera
  4. Läser inte e-böcker alls. För mig är det fysiska eller ljudböcker.

    SvaraRadera
  5. Ja, e-boken blev nog inte så övertagande såsom många tänkt att det skulle bli.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får de nog bli en större prisskillnad

      Radera