fredag 9 oktober 2015

Förhoppningsvis blir det en bra dag

Så himla typiskt, natten till torsdag fick jag magsjuka, ja, men hallo, har jag inte varit sjuk tillräckligt.
Det blev till att stanna hemma på torsdag, skämdes nästan när jag ringde till jobbet, men vad ska man göra? Så skulle jag upp och göra Ultraljud på hjärtat men nu blir det på måndag istället.
Så även idag är jag hemma 48 timmars regeln, men tur det för jag är inte superpigg.
Ni ser mitt fina sällskap, ja nu ska jag vara rättvis det ligger en katt i andra sängen också.
Nämligen Shanti, tur man har dubbelsängen kvar annars hade det blivit trångt.
Så igår låg jag i sängen och lyssnade på Anna Jansson Skymningens Barfotabarn. Recension kommer inom kort.
Fredagen aktiviteter blir läsning, sitta vid datorn lite och ta det lugnt. Ja som ni ser är det tre böcker jag håller på med, men ska nog läsa klart Stormens öga först, tror jag. Vad läser ni?
Det blir till att laga snäll mat, så till frukost blev det havregrynsgröt och till lunch en omelett så blir det väl kyckling och ris till kvällen. Vad ska ni servera för gott?
Min bror håller på att lägga om sina diabilder till digitalt, det här är lilla jag.
Ha en trevlig helg.

2 kommentarer :

  1. Men fy då din stackare. Hoppas du kryar på dig riktigt fort. Ha en trevlig helg med alla dina trevliga böcker. Kram!

    SvaraRadera