lördag 17 oktober 2015

Helgens läsning

Nu går det lite trögt minsann, mest på grund av att jag har mycket annat att göra.
Idag måste jag städa, handla och baka en kaka, det lär fylla hela min dag.
Imorgon ska jag duka och laga Flygande Jakob för min dotter och hennes fästman kommer på
besök. Så får jag fikagäster från Nässjö bland annat svärmor himla kul.
Om jag mot förmodan skulle få en stund över så är det dessa böcker jag kommer läsa, ja inte samtidigt då..
Men någon ska jag nog hinna klart med, hoppas jag.
Ha en skön helg.

8 kommentarer :

  1. Svar
    1. Ja precis,tycker det är ett bra sätt. Ibland blir Fortfarande Alice för sorglig då tar vi lite skräck på det istället.

      Radera
  2. Slalomläsningen är den bästa läsningen! :)

    SvaraRadera
  3. Två böcker samtidigt klarar jag av att läsa men inte fler! Så jag är imponerad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är sugen på så mycket därför blir det så

      Radera
  4. Försöker att bara läsa en bok i taget, en just nu är det två på gång i alla fall :)

    SvaraRadera