lördag 17 oktober 2015

Läkarbesök avklarat och nytt i hyllan

Hjärta och lungor ser bra ut, så det var mycket positivt, vilket gör att jag får minska på cortisonet lite till. Däremot hade blodtrycket stigit, så det blev nya tabletter och sedan visade blodet på något reumatiskt. Men jag får börja jobba heltid fram tills nästa läkarträff som blir om sex veckor.
Så fick jag även lite annat att tänka på.
Brevlådan då, njaa det har inte varit fullsmockat i brevlådan precis.
Min vinst från Plusboken kom. Tack så mycket.
Och ett recensionsexemplar från  Löv & Craig Förlag, Tack så mycket.
Så fick jag en pdf från Massolit förlag det var Eld och djupa vatten av Camilla Grebe och Åsa Träff, nu funkar pdf så vansinnigt dåligt i min läsplatta, men det var snällt att de skicka den. Tack.

12 kommentarer :

  1. Böcker är ju alltid bra tröst!
    Jag får heller inte PDF att funka på läsplattan, det blir jättekonstigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det blir jättekonstigt, får skriva det till dem.

      Radera
  2. Åh jag hade nog missat eller glömt att Träff, Grebe skulle komma ut med en till bok om Siri :) Den vill jag ju läsa. Ja pdf är svårt att läsa i plattan :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har tyckte de var superbra innan så ser framemot denna men får nog lyssna på den istället.

      Radera
  3. Fick också en sån PDF-bok och det var ju snällt, men min Letto gillar inte det formatet helt enkelt. Har du också en sån läsplatta? Skönt att läkarbesöket gick bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis jag har en Letto också, den fixar inte det. Tack Johanna vi får hoppas det fortsätter vara bra.

      Radera
  4. Skönt att läkarbesöket gick bra, hoppas de också får ordning på blodtrycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag med för man får en sådan huvudvärk.

      Radera
  5. Härligt att läkarbesöket gick bra!

    SvaraRadera
  6. Skönt att läkarbesöket gick bra. Jag har både en Sony och en Letto, ingen av dem fungerar med pdf-formatet. Helt värdelöst. Har fått böcker i det formatet tidigare och fått läsa vid datorn och det vägrar jag banne mej att göra, så tröttsamt för ögonen. Jag har också bett om Grebe/Träff-boken men inte fått, och är det bara pdf dom kan erbjuda så kan det faktiskt kvitta, sån e ja :D

    SvaraRadera