måndag 5 september 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 36

Måndag och Barnboksbloggen har klurat ut en ny Bokbloggsfråga;

Är det kanske fler än jag som ser hösten som en nystart? Vad har du för planer för hösten när det gäller bokbloggandet? Har du kanske hittat några nya spännande utmaningar att vara med på? Eller har du kanske planerat in några roliga tävlingar, temaspecialer eller nya bloggrutiner inför hösten? 

Först och främst följa de utmaningar jag är med i bland annat temaläsning och En världsomsegling.
Jag har lite små tankar om en läsutmaning på Höstlovet eller rättare sagt Läslovet.
Men nu taggar vi Bokmässa först och främst.

5 kommentarer :

  1. Åh, önskar verkligen att jag hade möjlighet att fara på mässan! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig varit på bokmässan men det verkar ju väldigt festligt :)

    SvaraRadera
  3. Det blir kanske bokmässan, vore kul. :)

    SvaraRadera
  4. Jag är inte ett dugg avundsjuk på de som ska på bokmässan... ;)

    SvaraRadera
  5. När jag började blogga så kändes Bokmässa som nånting som man borde besöka, men numera tycker jag det verkar mest jobbigt så jag är nöjd med att stanna hemma.

    SvaraRadera