torsdag 1 september 2016

Jag har inte varit så flitig

Nej, jag har inte varit så flitig på att blogga och läsningen har väl gått sådär.
Ni som har följt min blogg vet att jag har sömnapne och att jag provat en Cpap-maskin
Det gick då inget vidare, kunde inte förlika mig med apparaten, men hos tandläkare fick jag en sömnapneskena och den har fungerat jättebra.
Men tyvärr har jag ännu inte märkt att jag är pigg, men det kanske kommer. Så har jag varit hos min reumatolog, mina prover är inte helt okey. Nu väntar läppbiopsi och muskelbiopsi, jag som avskyr nålar. Först väntar dock ett besök hos ögonläkaren för mina ögon är så torra och irriterade, vilket har gjort att läsning och sitta vid datorn ibland är lite svårt.
Tack och lov kan jag lyssna på böcker när det är som värst med ögonen.
Nu ska jag inte gnälla mer, vi har säkert en fin höst framför oss med många fina böcker.
Här är några jag skulle vilja läsa men först ska jag nog läsa klart;
Ha det gott.

4 kommentarer :

  1. Sover du med den där apparaten..? Det måste ju vara nästan omöjligt, men man kanske vänjer sig? Att ständigt vara trött är verkligen inte roligt och inte bra för hälsan heller. Provtagningarna låter inte särskilt kul de heller, men det är skönt att få svar i alla fall och veta vad det är som inte stämmer. Hoppas det ordnar sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, nu har jag bettskena, kunde inte sova med den

      Radera
  2. Jättetråkigt att Cpapen inte fungerade, hoppas nu att bettskenan hjälper så att du slipper vara trött hela tiden. Vet ju sen min mans liknande problem att det är ett rent helvete att ha det så. Hoppas också provtagningarna går bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Boklysten, bettskenan fungerar bra men trött är jag fortfarande

      Radera