söndag 25 september 2016

Weekend i Landskrona med tjejgänget

Här rastar vi med lite smörgåsar och vin.
När vi skulle köra in till rastplatsen började bilen låta något fruktansvärt, tack och lov för assistenttjänst. En man fixade problemet på plats, en sten som låg på bromsskivorna. Så efter en timme var vi på väg igen.
Äntligen framme i Landskrona.
En väldigt fin stad med många vackra gamla byggnader, här är vi på väg till hotellet.
När vi checkat in så gick vi vidare till salongen, där vi valde lite olika behandlingar.
Sminkning, ansiktsvård och nagelvård. Jag valde sminkning, ni kan se bild på Instagram på mig.
Här ser ni hur fin min kompis blev.
Det rummet jag fick pryddes väggarna av en Elvistavla, det hade min dotter gillat.
När vi blivit vackra så gick vi till Fellini och åt middag, jag valde Fish and chips, det var så himla gott.
Efter några timmars sömn så var det dags att ge sig ut på stan, torgmarknad med loppis. En massa fräscha grönsaker hade de också men vi hade dåligt med plats i bilen.
Efter en stund shopping var det dags för lite lunch, Kycklingplankan var inte alls fel.
Allt roligt har ett slut och det var dags för hemfärd, denna gång utan stenar på skivbromsarna.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar