måndag 21 april 2014

Påsken - läshelg????

Eller man kanske skulle säga mat-helg, trots att kassan var lite skral, lyckades jag fixa lite påskmat.
Hemmagjorda köttbullar förstås och vitlöksbröd, och ingen påsk utan tårta, eller hur?
På kvällen hade vi musikquiz och jeopardy, jag vann inte.. :(
Jag har sovit dåligt i påsk, mycket tack vare denna "lilla man" som inte nöjer sig med platsen jämte mig, utan har börjat lägga sig på min kudde istället. Lätt trångt alltså.Läsningen då, jo lite grann har det blivit, mest läst Sommaren utan regn, riktigt bra, fint driv. Annars har det nog mest varit en familjehelg.

2 kommentarer :

  1. Vi missade det där med tårtan... Och katter i sängen är jag så van vid att jag inte störs fast de sover på mig... Jag delade vagga med en katt och har fortsatt sova med katter i nästan hela mitt liv, det är bara mysigt (och lite svårt att sova om de väljer någon annan än mig i familjen...)!

    SvaraRadera
  2. Haha ja men när de kliver rakt i ansiktet då blir jag lite störd. Men skulle inte klara mig utan dem heller.
    Mia

    SvaraRadera