torsdag 24 april 2014

Sommarönskningar

Ann Rosman - Havskatten.maj
Susan Boll - Hitta hem  maj
Elly Griffiths - De utstötta maj
Viveca Sten - I maktens skugga maj
 Alan Bradley - Den bittra pajens sötma maj -kommit
Melanie Gideon - Kvinna 22  juni
 Denise Rudberg, Hugo Rehnberg - Inte riktigt enligt plan juni
John Boyne Stanna kvar och ge dig av juli
Lars Wilderkrant Stjärnklart augusti
Caroline Eriksson - Inga gudar jämte mig augusti
Sarah Hilary - Någon annans skuld augusti
Nakoki Higashida - Därför hoppar jag augusti
Det som återstår är att se vilka som dyker upp i min brevlåda.
Sådan här modern brevlåda rymmer inga bokpaket.

4 kommentarer :

  1. Trevlig önskelista, många titlar finns med på min också. Och de där brevlådorna var verkligen inte till för bokpaket! ;-)

    SvaraRadera
  2. Den bittra pajens sötma är jag lite nyfiken på :)

    SvaraRadera
  3. Ja visst var det knäppa brevlådor.
    Den bittra pajens sötma ska jag snart sätta tänderna i.
    Mia

    SvaraRadera