tisdag 19 maj 2015

Idag blir det kalas för tvillingarna

Ett stort grattis till Hampus och Hanna 22 år idag. (På bilden var ni nog 8 år tror jag)
Jag lade ihop smörgåstårtan igår och idag ska jag garnera med räkor, köttbullar och grönsaker m.m.
Receptet har jag hämtat på denna matblogg,  SMÖRGÅSTÅRTA
När jag ändå är inne på gårdagen kan jag nämna att mina två beställda pocket från AdLibris kom.
Jag menar man får ju säkra så man verkligen inte är utan böcker.
Men efter smörgåstårtan idag så blir de kanske en liten lässtund.

8 kommentarer :

  1. Det hänger en ängel ensam i skogen var riktigt bra :)

    SvaraRadera
  2. Björks bok har jag precis köpt på pocket. Ser fram emot att läsa.

    SvaraRadera
  3. Blev nyfiken på båda böckerna. Enkelt och bra recept på smörgåstårta. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  4. Smörgåstårta låter smarrigt!

    SvaraRadera