söndag 24 maj 2015

Inte konstigt man köper böcker istället.

Igår var jag på Lindex och handlade, vill kunna se någorlunda snygg ut när jag ska ut i vida världen.
Min äldsta dotter är snart efter fyra års högskolestudier, lärare för årskurs 4-6.
Då är det avslutningsceremoni i Jönköping och sedan middag här.
Jag tänkte ha denna tunika med leggings och en kofta, så har jag beställt klipptid och tandhygienisttid.
Det var bara ett problem när jag provade kläder, så tittade jag i spegeln och då såg jag en flodhäst.
Ja, jag blev så ledsen, är det fel på speglarna i provhytterna eller?
Inte konstigt man köper böcker istället.
Så nu är det Modifast ett tag som en liten kickstart, måste ändra kostvanor och komma igång med motion.
Så ska det bli lite promenader också, då med en ljudbok i öronen förstås.
Mitt inslag igår om att ha koll på böcker och schlager

4 kommentarer :

  1. Ja att köpa kläder är super trist!! Jag lägger hellre pengarna på böcker ;) Men smart, blir nog ljudböcker och promenader här oxå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är mycket lättare att köpa böcker.

      Radera
  2. Ja gud ja, så hopplöst trist. Därav att jag gör det mycket sällan och bara bara bara håller mig till baskläder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men baskläder ska passa också, jobbigt

      Radera