fredag 29 maj 2015

Lite av guldkanten har försvunnit

Fredag är enligt mig veckans bästa dag, dels för att man får mysa med mat och gott vin. Men som bokbloggare så tycker man fredagens Bokbloggsjerka är jättekul.
Denna fredag blir det soppa och kanske ett glas vin, är inne i en Modifastkur :( :(.
Och någon jerka har jag inte heller sett till, undrar varför? 
Vad gör man då?
Ska väl laga mat till mina barn? Kycklingbaguette med mangoraja och grönsaker.
Tror jag måste tända lite ljus med ,ISKALLT.
Så får jag väl blogga om de tre böckerna jag läst, kanske kolla in spänningsutmaningen.
Kan också förbereda några inlägg.
MEN ändå jag vill fortfarande ha Bokbloggsjerka...
Blir lite som Grumpy cat, just det den boken har jag ju, kanske läser den ikväll och kommer i rätt stämning.

10 kommentarer :

  1. Ja, man undrar ju lite var verkan är. Hoppas inget allvarligt har inträffat utan att det bara är inspirationen som tryter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man blir lite orolig, hon kanske är sjuk eller så.

      Radera
  2. Håller med! Undrar också om allt är bra...

    SvaraRadera
  3. Har också undrat lite, vi får hoppas att allt är bra!

    SvaraRadera
  4. Ja man börjar bli orolig när det gått flera veckor utan jerka :( Och det är konstigt tomt utan jerka dessutom! :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag funderade nästan på att starta en egen men man vill inte köra över någon.

      Radera
  5. Jag har också saknat bokbloggsjerkan. Grumpy cat-boken måste jag skaffa mig, kissen ser ju så rolig och gullig ut. :)

    SvaraRadera