måndag 2 november 2015

Röstning

Nej,det gäller inte böcker denna gång utan matbord och stolar.
Detta bord ska köpas in, det heter Bjursta och är ifrån IKEA.
Men frågan är vilken stol ska jag ha till.
Ingolf eller Norrnäs???
Jag gillar Ingolg design mer men är den lika stabil som Norrnäs (den med klädd sits).
Ingolf verkar också lite mindre.
Är det någon som har någon av dessa stolar?? Annars tyckt till ändå.
För ibland sitter i alla fall jag i köket och läser, gör ni?
Då vill man ha trevlig möbler.

16 kommentarer :

  1. Jamen, jag ska tycka till- om stolarna ska vara i köket skulle jag gå in för dem som INTE har klädd sits. Med vänliga hälsningar, Kladdmaja..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är definitivt en aspekt, lika kladdig jag men jag brukar lägga mitt på kläderna.

      Radera
  2. Stol nummer 2 tycker jag är snyggast :)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle nog valt stol nummer 1, även om nummer 2 också är snygg.

    SvaraRadera
  4. Jag hade nog tagit nummer 2 :)

    SvaraRadera
  5. Tycker 1an är mer kök och tvåan mer finrum/matsal i mina ögon. Har för övrigt stolar som är nästan identiska med ettan i mitt kök, de är från IKEA men några år gamla och saknar krysset i ryggen. De håller, oroa dig inte för det. Har dragit åt skruvarna på en vid ett tillfälle, men det kan ju ha varit att vi slarvade vid montaget ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det låter bra, jag tror nog jag kör på Ingolf.

      Radera
  6. Även om man är välstoppad bak är det alltid skönare med en stol med klädd sits. Dessutom kan man ju byta tyg på den om man vill piffa lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan man och det är inte svårt, dock är designen på Ingolf snyggare.

      Radera