onsdag 15 maj 2019

Omslagsonsdag vecka 20: Katter

Onsdag och Boklysten har denna gången valt katter som ska pryda böckerna.
Gubbe och katt lyssnade jag på och det var en riktigt trevlig berättelse.
Jo då, Ove har en katt på omslaget också.
En inte så glad katt, men det finns faktiskt katter som har det där surmulna ansiktet.
I denna trevliga barndeckare kryllar det av katter.
Gammal Agatha Christie bok.
 Sedan har vi den fina Warriors serien som jag måste erkänna att jag ännu inte satt tänderna i.

7 kommentarer :

  1. väldans fina katt-omslag du hittat.

    SvaraRadera
  2. Jättefina katter! Warrior-serien är jättesnygg plus att jag väldigt gärna vill läsa den också. :) Agatha Christie glömde jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. PÅ de nya omslagen är ingen katt med.

      Radera
  3. Jag har helt missat att det finns en katt på En man som heter Ove.

    SvaraRadera
  4. Warriorsserien är riktigt fin. Visst känner man igen den där minen som Grumpy Cat har...i alla fall ibland

    SvaraRadera