onsdag 15 maj 2019

Ska jag missa helgens roliga?

Till helgen är det bokträff i Jönköping och efter det ska jag vidare till min dotter och träffa mitt lilla barnbarn.
MEN nu har jag halsont och känner mig väldigt, väldigt trött, så har ni någon quick fix tar jag gärna emot den.
Så är min myosit värre än någonsin, jag har superont i benen, men läkaren tycker fortfarande jag ska göra uppehåll från medicinen. Bara det att jag har så svårt att gå och då är det svårt att jobba heltid. 
Så idag är det vila som gäller, bara att lägga sig och läsa. Denna får nog gå före i kön.

6 kommentarer :

  1. låter väldigt smärtsamt och jobbigt.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kan åka på ditt roliga i helgen!

    SvaraRadera
  3. Färsk ingefära i teet och c-vitaminbrus 3-4 gånger per dag kan hjälpa mot förkylning. Värt att prova. Krya på dig!

    SvaraRadera