söndag 13 augusti 2017

Det blev inte mycket läst i helgen heller :(

Jag öppnade fritidshemmet klockan 05.30 i fredags vilket innebär att man får stiga upp 04.15, jag vilade en stund på eftermiddagen men ändå var jag supertrött. Då passar det bra att åka till Max. Jag älskar deras Halloumiburgare.
Så blev det lite spel, Simba vill ha gos.
Sedan blev det faktiskt film, rätt okej, om än lite overklig. 
Lördagen skulle vi fira en 60-åring så vi åkte ut till Tiraholm och åt fisk.
Riktigt mumsig vill jag lova. 
Jag läste lite ur Moströms bok men alltid när jag börjar får jag hoppa tillbaka ett visst antal sidor. Den är lite rörig helt enkelt.
Jag lyssnar på denna boken också, den är väldigt intressant men inte lika spännande som ettan, än i alla fall.

4 kommentarer :

  1. Halloumiburgarna har jag inte sett att de har, dem måste jag testa. Däremot gillar jag deras lyx-milkshakes. Och de vanliga hamburgarna. Och pommes fritesen :)

    SvaraRadera
  2. Halloumiburgare måste jag prova!! :) vad spelar du nu för roligt? Hoppas du får mer tid och ork till läsnings i veckan!

    SvaraRadera