tisdag 1 augusti 2017

Nej, det blev inte mycket fokus på böcker denna semester.

Första veckan ägnades åt dottern och hennes fästmans flytt och givetvis förde det med sig en del. Jag har ägnat mig åt en hel del ommöblering och montering av nya möbler. Skohyllan här var rena plockepinnet innan sonen hittade en pappskiva man skulle ha som stöd för pinnarna.😀
Fram med symaskinen och sy dukar och annat.
Byrån jag hade uppe tog jag ner istället för att ha ylle och annat i.
Det fattas tapet här bakom för där har stått en garderob men då fick det bli en anslagstavla istället.
En rund duk till bordet.
Så IKEA med familjen så himla kul och trevligt, efter det åt vi på Subway och sedan hem och snickra ihop allt.
Billybokhylla uppe som är tänkt till barn och ungdomsböcker. Känner ni igen gossedjuren?
Tvättstugan har fått en liten ändring med, två vagnar på hjul att ha rengöringsmedel och sådant krafs i.👌
En hylla i dottern gamla rum.
Ja, här är det inte klart än, tyger ska in i garderober och spelen upp i hyllan.
Min pockethylla hade behövts fixat till med, men det blir en senare fråga.
Nu är inte semestern slut än och de dagar som är kvar kommer ägnas åt att göra iordning i gästrummet och blogga klart om böcker.

2 kommentarer :