fredag 18 augusti 2017

Veckans topplista v. 33 – Svensk feelgood

Johannas deckarhörna anordnar varje tisdag en topplista med olika teman och min ambition är att svara på tisdagen, men tänka sig det funkade inte denna veckan. Därför kör vi nu. Så här skriver hon; Förra veckan handlade det om Frankrike, och det var jättekul att se alla era kreativa listor på det temat. Ny vecka, nytt ämne och denna gång är det Topp fem Svensk feelgood som gäller. Först nu inser jag att jag gjorde det väldigt svårt för mig själv med det temat, men hoppas på att få massor av inspiration kring ett ämne som kanske inte riktigt är mitt hemmaområde.

Frankrike var helt kört för mig men vi gör väl ett försök nu..
Denna gillade jag starkt, även fortsättningen.
En bok om ostbågar måste man bara älska.
Men nu kommer vi till de böcker jag gillar mest, nämligen böckerna om Emma.
Denna kommer ut den 27 september och jag ser verkligen framemot att få läsa den..

12 kommentarer :