torsdag 10 augusti 2017

Helgfrågan v. 32

Då har man jobbat nästan en vecka och det känns nästan som man inte haft någon semester alls. Nu var min semester inte av den avkopplande typen utan mer fixa hemma. I tisdags kom min dotter och hennes fästman hit för att hjälpa mig med lite små och stora saker.
På framsidan ska jag istället för land ha dekorsten, så svärsonen har fått gräva en hel del och sedan fyllt med grus.Allt blev inte klart nu men vi får ordna resten en annan helg. Men jag är sjukt tacksam för all hjälp jag fått.
Nu håller man som bäst på med planerna för hösten och lite roligt ser det ut att bli, bland annat tura över till Danmark.
Vad ser ni framemot att göra i höst?
Bonusfråga: Fredag innebär lite mys för oss i familjen och då kan det bli något extra gott. Jag är extra svag för chips och ostbågar. 
Vad är du svag för i godis eller snacksväg?
Jag vill passa på att efterlysa vinnarna till förra veckans Helgfråga klicka på Helgfråga så kommer ni till inlägget.

17 kommentarer :

  1. Trevligt att du får hjälp av familjen, Danmark är trevligt.

    SvaraRadera
  2. Det kommer nog bli jätte snyggt när ni är klara :)

    SvaraRadera
  3. Sten är fint och lättskött.

    SvaraRadera
  4. Det blir fint med sten och är ju lätt att sköta.

    SvaraRadera
  5. Bara varit till Danmark en gång, och det var verkligen evigheter sedan. Hoppas du får en fin resa, och en snygg lättskött stensättning. :)

    SvaraRadera
  6. Det var väldigt länge sedan jag var i Danmark men det var trevligt där. Hoppas att ni får en bra resa.

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att få hjälp med framsidan. Sen hoppas jag att Danmarksturandet blir trevligt. :)

    SvaraRadera