tisdag 29 augusti 2017

Veckans topplista v. 35 – Böcker att se fram emot i höst

Jobbat, fixat lite och lagat pastasallad som jag åt idag och kan ha med mig till jobbet imorgon. Nu äntligen blir det lite datatid. Då kör vi Johannas Deckarhörnas Topplista.
Det gäller topp 5 (synd det inte var 55).
Fjärde boken om Emma vill jag jättegärna läsa.
Del 2 i serien om Havsfolket, den första var riktigt läskig.
Gänget med Katarina Wennstam som jag ska lyssna på för uppläsaren är så sjukt bra.
Denna såg jag på Instagram, tyckte den lät intressant.
Fjärde boken om Anna-Lisa Johansson, den vill jag jättegärna läsa.

33 kommentarer :

  1. Fjärde boken om Emma vill jag också läsa :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade behövt vara 55 om alla som lockar skulle få plats 🤣

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast i ärlighetens namn har jag ett gäng olästa.

      Radera
  3. Har bara läst en av böckerna om Anna-Lisa och skulle vilja läsa de andra också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ettan är bäst men de andra är väldigt underhållande.

      Radera
  4. Ja, jag hade nog kunnat fortsätta den här listan väldigt mycket längre än fem... ;)

    SvaraRadera
  5. Har inte läst någon av dina böcker, men Camilla Davidssons böcker jag jag nyfiken på.

    SvaraRadera
  6. Camilla Davidsson är jag lite nyfiken på

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du bara måste läsa hennes böcker så bra.

      Radera
  7. Wennstams bok vill jag läsa nångång. Har knappt läst nåt av henne alls.

    SvaraRadera
  8. Jag har första boken om Emma:). Hoppas jag tycker om den.

    SvaraRadera
  9. Kalla mig Amanda blev jag ju lite nyfiken på förstås!

    SvaraRadera
  10. Men vilken läcker pärm på Sjörök-boken. Jag skulle plocka den med mig bara pga pärmen.

    SvaraRadera
  11. Känner inte till någon av dina böcker.

    SvaraRadera
  12. Det finns så många bra böcker att välja mellan, både nya och gamla!

    SvaraRadera
  13. Kalla mig Amanda vill jag också läsa!

    SvaraRadera
  14. Wennstam ska jag läsa något av någon gång.

    SvaraRadera
  15. Davidssons böcker har jag blivit ohyggligt nyfiken på!

    SvaraRadera