fredag 26 december 2014

Dagarna innan julafton blev hektiska

Om det bara var hemma men nej då, jag lovade göra tre teckningar till vårt julspel och det tog lite tid.
Så alla paket som skulle slås in.
Mitt i allt fick jag pyspunka på ett däck så jag fick åka och köpa en flaska reservdäck på burk.
Det ska bakas och lagas mat. Den senapen är supergod.
Lite frallor.
Och goda tekakor från Frövi.
Och skala potatis till Jansson.
Allt detta gjorde att jag glömde bort Spänningskalendern, men 23 och 24 är inlagda nu, kolla in om ni vill.
Vad ska jag göra idag?
Jo,skriva recension om alla böcker jag läst och ett litet inlägg om julafton, så kolla in lite senare så.
Denna bok fick jag, gissa vilken? Nej det blir inget pris bara äran.
Ha en bra dag.

2 kommentarer :

  1. Ser ut som du hade fullt upp :-) Hoppas du fått vila också lite

    SvaraRadera