onsdag 31 december 2014

Utmaningar 2015

Jag har massa olästa böcker i bokhyllan, böcker jag vill läsa men tiden räcker inte, så i år har jag minskat ner på recensionsexemplaren och ska läsa ut min bokhylla. Så har jag Storytel också.

Bokutmaningar jag bestämt mig för är:

Spänningsutmaningen Kolla här om du är sugen.

Boktolvan som Enligt O kör, innebär att man ska läsa 12 nya författare på ett år.

Hyllvärmare ska plocka en dammig bok i hyllan, ja någon som legat ett tag.

Så ska jag försöka göra mig av med dåligt samvete och läsa en del gamla recensionsexemplar.

Så här kommer Läsplanen se ut;


NYA RECENSIONSEXEMPLAR


ÄLDRE RECENSIONSEXEMPLAR(MINST 1)


HYLLVÄRMARE(MINST 1)


BOKTOLVAN(MINST 1)

Detta är mitt mål varje månad, men vi får väl se.

5 kommentarer :

  1. Låter som en riktigt bra plan tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. Skulle behöva ta efter din plan :) passar på att önska dig ett Gott Nytt År

    SvaraRadera
  3. Bra plan tycker jag. Önskar dig ett Gott Nytt ÅR!

    SvaraRadera
  4. Spänningsutmaningen har jag redan anmält mig till, det blir nog en boktolva med. Sen letar jag efter en ny kaosutmaning oxå. Så är jag med i Bloggdala bokcirkel. Hyllvärmare betade jag av så bra i år att jag nog kan minska på antalet hyllvärmare jag ska läsa 2015, men de sista ska betas av i alla fall!

    SvaraRadera
  5. Låter som bra mål, mina ser ungefär likadana ut. Måste bli bättre på att läsa recexen snabbare ;) Gott nytt år!

    SvaraRadera