måndag 1 december 2014

Summering November

Belinda Bauer - Livets och dödens villkor - Inbunden
Anne-Marie Schjetlein - Döden kvittar det lika - Häftad/E-bok
Katarina Wennstam - Skuggorna - Ljudbok - Tre på Tre
Donna Ford - Styvdottern - Ljudbok
Peter May - Svarthuset - Ljudbok
Mons Kallentoft - Jordstorm - Ljudbok
Lars Kepler - Stalker - Ljudbok
Denise Rudberg - Mellan fyra ögon - Ljudbok

Jag gillar:


Lars Kepler, den var så spännande.


Jag vill gärna läsa mer av denna författare:

Peter May och tvåan ligger och väntar på mig


Jag tyckte mindre om:

Nej, jag tycker ingen var direkt dålig utan alla var ganska bra.


Hur har månaden varit?

Jag har haft fullt upp och fick en förkylning som gjorde mig helt utslagen, orkade inte ens läsa.

Då är det illa.

Läsa klart:

Laini Taylor - Mörk ängel - E-bok

James Oswald - Flickoffret

5 kommentarer :

  1. Jag har också varit förkyld sista veckan, men kom undan med en lindrig sort som inte slog ut läsningen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag sov i tre dagar så jag fick den jobbiga varianten, är inte frisk än

      Radera
  2. Fy, hoppas du kryar på dig snabbt nu:). Stalker måste jag köpa och trycka in i hyllan tillsammans med sina vänner.

    SvaraRadera
  3. Fy för förkylningar. Jag har en nu. Har nog blivit smittad av minsta barnbarnet som var här två dagar förra veckan. Man kan ju inte låta bli att pussa på de små liven bara för att de är förkylda. Så jag får allt skylla mig själv :)

    SvaraRadera
  4. Åh Keplers bok vill jag läsa NU!! :) Svarthuset och uppföljaren ligger och väntar på mig borde ge dom en chans i vinter :)

    SvaraRadera