måndag 8 december 2014

Tematio - Bokaccessoarer

Så här skriver Lyrans Noblesser på sin blogg.Dags för lite juligare teman. Den här veckan börjar vi med önskeklappar som är bokrelaterade. 
Berätta om tre "bokaccessoarer" du önskar eller skulle kunna tänka dig att ge bort!

Ge bort bokacessoarer, nej det tror jag verkligen inte men däremot vill ha.
Gå in på Tradera så blir man sjuk.
Så söta.

Lite tuffare.
Bokmärke.
Så snygga.
Snygga pocketfodral.
Fast helst av allt skulle jag vilja ha bokörhänge.
De sistnämnda kommer härifrån.
Oops det blev visst fyra.

14 kommentarer :

  1. Bokörhängena skulle jag gärna vilja ha

    SvaraRadera
    Svar
    1. jättefina bokstöd! bokmärken får man aldrig för många. inte örhängen heller för den delen

      Radera
  2. Så mycket söta prylar det finns!

    SvaraRadera
  3. Tyckte änglarna var finast :)

    SvaraRadera
  4. Det svarta bokstödet gillar jag!

    SvaraRadera
  5. Gillar också det svarta bokstödet. Synd bara att man inte har någon lucka där det kan stå... Det är ju alltid så fullt i hyllorna att böckerna stödjer varandra. :-)

    SvaraRadera
  6. Det var en massa fina saker du visade upp! Bokörhängen vore ju något :)

    SvaraRadera
  7. Bokstödet med mannen som är på väg att bli krossad skulle passa så bra hemma hos mig! Har några lätt morbida saker här och var :)

    SvaraRadera
  8. Jag gillar det tuffare bokstöder och örhängena :)

    SvaraRadera
  9. Det svarta bokstödet gillade jag verkligen, annorlunda och kul! =)

    SvaraRadera