lördag 27 december 2014

Utmaningarna, hur har det gått?

Jag har inte deltagit i jättemånga utmaningar och en har varit min egen, nämligen Spänningsutmaningen, den återkommer jag till senare.

KAOSUTMANINGEN - det fanns fyrtio olika att välja på och jag klarade 19 stycken, i år ska det bara finnas 35 att välja på så det blir ännu svårare. Tveksam till om jag ska vara med

TRE PÅ TRE jag valde tre blå deckare och det var dessa. Jo, jag läste alla utom en som var helt kasst, men jag klarade den.

100 BÖCKER PÅ ETT ÅR nej men nästan.

Jag är inte säker på vilka utmaningar som jag ska vara med på ännu, funderar lite på Enligt O´s Boktolva

Men helst skulle jag vilja ha en ny rolig som ger lite mer kontakt mellan bloggare.
Ja jag får fundera lite.

1 kommentar :

  1. Det blir nog en boktolva för mig också 2015. Din spänningsutmaning har varit riktigt rolig att delta i.

    SvaraRadera