söndag 4 februari 2018

Summering Januari

1.  Anna Ihrén - Strandsittaren Betyg 3-
2.  Emma Johansson - Pappersjälar Betyg 4+
3.  Affinity Konar - Mischling Betyg 3
4.  Peter Swanson - Värd att döda Betyg 5
5.  B. A Paris - Bakom stängda dörrar Betyg 5+
6.  Ann-Marie Schjetlein - Döden ingen ser Betyg 4+
7.  Sarah. H Olsson - Du glädjerika sköna Betyg 3+
8   Anna Roos - Spel Betyg 4+
9.  Marie-Louise Marc - Bettys värld Betyg 4
10.Helena Kubieck Boye - Innan snön faller Betyg 3-
11. Louise Boije Af Gennäs - Blodlokan Betyg 4+

Summa  böcker: 11 böcker😉


MÅNADENS BÄSTA:

B. A Paris - Bakom stängda dörrar. En riktigt spännande bok som jag lyssnade på, ruggig och gav många kalla kårar.

MÅNADENS BESVIKELSE:


Helena Kubieck Boye - Innan snön faller. Jag trodde boken skulle vara mycket mer thrilleraktig. Recension kommer snart.

MÅNADENS HAR VARIT:

Mitt mål är att komma i fas med recensionerna. Jag har skrivit recensioner av mer än hälften av böckerna jag läst, så det är godkänt. Mitt mål var också att komma igång med bloggandet och där tycker jag att det gått riktigt bra.

1 kommentar :

  1. Härligt att nå sina mål :) Du verkar ha haft en riktigt bra läsmånad.

    SvaraRadera