torsdag 15 februari 2018

Helgfrågan v. 7

Då har vi Sportlov här i Småland och det innebär att barnen är hela dagarna på fritidshemmet. Så är det februari månad, vilket innebär att rätt många barn är sjuka och även en del personal. Men imorgon ska jag vara ledig, så är det bara. Ska sitta hos frissan en stund och sedan förbereda inför helgen. 
Bokrea har ju inte börjat men det går utmärkt att förboka sina böcker redan nu.
Självklart har jag gjort det, min beställning kan ni läsa om här.  👈👈👈
Mitt rea tips.
Har du gjort någon bokreabeställning?
Vilket är ditt absoluta bästa rea tips för i år?
Bonusfråga: Brukar du kolla efter röda prislappar?

16 kommentarer :

  1. Jag har inte beställt någonting ännu, men det kanske kommer! :)

    SvaraRadera
  2. önskar dig en fin helg (jag har lagat mina reservglasögon för 15 kr)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra, hade också lagat mina men inte lätt när glaset fattades.

      Radera
  3. Inte dumt med ledig fredag, trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  4. Håller igen så gott det går .... men älskar röda prislappar!

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot bokrean. Hoppas kunna knipa Ljuset vi inte ser, i varje fall.

    SvaraRadera
  6. Härligt med ledig fredag! Här dröjer sportlovet, först vecka 10.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stockholm har nog vecka 8 tror jag. Men vecka 10 då är det snart påsk.

      Radera
  7. En ledig fredag tackar en ju inte nej till. Jag tänkte undvika bokköp :). För trångt i hyllan. Någon bok slinker nog ned.

    SvaraRadera
  8. Hoppas du har en fin helg!
    Inget förbokat på rean för min del. Röda prislappar har en viss lockelse, men jag köper bara om jag verkligen vill ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men ska man ha pasta och det är extrapris då passar man på

      Radera