tisdag 27 februari 2018

Veckans topplista. Vecka 9: Bokrea 2018

Då var det tisdag och vi tittar in till Johannas deckarhörna
Nu är det inte vilken tisdag som helst utan dagen för start av Bokrea.
Så jag ska in på lokala bokhandeln idag och kolla läget.
Men man har givetvis kunna förboka sina reaböcker hos Bokus och Adlibris.
Så här följer mina fem toppbeställningar.
Jag skulle gärna vilja titta in till en ICA-Maxi affär eller något, för där kan man göra riktiga fynd.
Men vi får se om det blir tillfälle, finns ingen i närheten.

22 kommentarer :

  1. Tack för tipsen. Helle Helle har jag länge tänkt läsa något av. Omslaget till Om du vill gör en verkligen intresserad.

    SvaraRadera
  2. Just det ja, kanske är det läge att ta sig till en Maxi i helgen... Tack för påminnelsen :)

    SvaraRadera
  3. Flera böcker här som jag blir intresserad av... Blir dyrt det här...

    SvaraRadera
  4. Ett litet liv finns på min lista också. Tack för tips om de övriga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli intressant att läsa den och se om den motsvarar förväntningarna

      Radera
  5. intressanta böcker, inte läst någon av dessa.

    SvaraRadera
  6. Har läst Ett litet liv. Helle Helle står på läsalistan

    SvaraRadera
  7. har läst Ett litet liv och den är jättebra. Mafioso tänker jag läsa någon gång

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men va skönt då har jag köpt någon bra bok

      Radera
  8. Helle Helle har så fint omslag. Jag vet var du bor var riktigt bra :)

    SvaraRadera
  9. Mafioso läste jag ganska nyligen och den var superbra. Tack för övriga tips.

    SvaraRadera