tisdag 10 januari 2023

Tisdagstrion v. 2. Vecka 2: Böcker jag inte hann med under 2022

Då var vi igång med Tisdagstrion igen allt tack var Ugglan och Boken.
Denna började jag på men sen blev det några sidor och så hamnade den underst i tbr-högen. Sorry. Men den måste läsas nu för snart kommer uppföljaren.(1/3-23)
Denna vet jag inte riktigt varför den blev liggande, men nu hamnade den på januarihögen.
Denna köpte jag genom Bookie och ville så gärna läsa men....
Ska jag ta de trettio andra böckerna med???

25 kommentarer :

  1. Städerskan hade jag helt missat, men jag blir nyfiken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag får se när den dyker upp, slog in den som hyllvärmare.

      Radera
  2. Städerskan har jag hört mycket om och jag är allt lite nyfiken på den.

    SvaraRadera
  3. Handboken för mord ser ut som en riktig julbok. Städerskan blir jag nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får jag läsa den snart för julen är ju över på fredag

      Radera
  4. Städerskan verkar intressant, jag har fler än trettio olästa...

    SvaraRadera
  5. Städerskan skall jag också läsa ganska snart är det tänkt.

    SvaraRadera
  6. tre titlar jag aldrig hört talas om ens. inte författarna heller. så många böcker; så lite tid...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inga superkända författare utom Victoria Aveyard då

      Radera
  7. Fint omslag på tvåan och lockande titel.

    SvaraRadera
  8. Åh skulle gärna läsa alla tre. Tack för tips.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas jag får tid att göra det snart.

      Radera
  9. Städerskan vill jag också läsa!

    SvaraRadera
  10. Den första har jag nog aldrig sett. Den andra var jag riktigt sugen på, men så dissade Vargnatt den, så då hamnade den i min mentala papperskorg. Den sista har jag nog varit inne på att läsa men glömt bort, tack för påminnelsen!

    SvaraRadera
  11. Tack för intressanta tips.

    SvaraRadera
  12. Känner igen dina böcker men har inte läst dem.

    SvaraRadera
  13. Mamma läste Den smarta kvinnans handbok i mord, och pappa blev lite fundersam.. förstås på skoj.

    SvaraRadera
  14. Inte läst någon av dessa. Eller ens direkt hört talas om dem.

    SvaraRadera