onsdag 12 april 2023

Påskläsutmaningen Mitt slutresultat

Påbörjade böcker jag läste klart;

Försvunnen - Guillaume Musso                  137 sidor
Den sista adventskalendern - Jenny Fagerlund   107 sidor

Böcker jag läst ut
Gökungen - Camilla Läckberg 389 sidor 
Vingården för vilda drömmar - Caroline Säfstrand 378 sidor
I frusna spår - Victoria Björn Blomqvist 313 sidor

Böcker jag påbörjat med ej läst klart
Städerskan - Nita Prose 170 sidor
Sanningen om ostrondykerskan - Caroline Säfstrand  175 sidor
Tjuvapack och systraskap -  Elisabeth Klippel Berglöf 36 sidor

Jag får det till hela 1705 sidor, nog det bästa resultat någonsin för mig.
Den bästa boken jag läst under påsken är helt klart Försvunnen av Musso
Men Gökungen var inte dålig heller. Städerskan som jag påbörjade var lite beklämmande.
Tjuvapack och systraskap som jag skulle lyssna på blev lite skrikigt men får väl ge det en ny chans.

1 kommentar :