tisdag 11 april 2023

Påskläsutmaningen Slutresultat

Vad roligt att så många ville vara med, jag hoppas ni fick mycket läst mellan sillen och påskäggsletning. Min påsk blev inte alls vad jag tänkt, men tack och lov kom barnbarnet hit och förgyllde tiden.
Då är det dags att lämna resultatet på läsningen för att jag inte ska behöva leta efter siffror överallt så lägger man in det i Add link här nedan.
Det kan man göra även från Instagram

Vinst:

1*100 kronor presentkort på Adlibris

2*Hemligt bokpaket (från min bokhylla)

3*Bokmärke

Priserna har jag bekostat själva så ingen sponsring från något förlag.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 kommentarer :

  1. Bookishadventures711 april 2023 kl. 20:11

    Tror tyvärr inte jag kan länka eftersom mitt instagramkonto är privat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej ska se om jag hittar dig på Instagram då

      Radera
  2. Vi gjorde ett gemensamt inlägg med våra resultat :) tack för att du ordnade Påskläsutmaningen i år igen

    SvaraRadera