söndag 23 april 2023

Hur gick det?

Jag har inte börjat på någon av dessa böcker, men tänker börja på Adam Key i veckan.
Denna bok är snart utläst.
Denna är det bara några sidor kvar.
Denna har jag inte hunnit börja på.
Denna har jag småbörjat på.
Fredagen började med en lite bokposthög.
Sen åkte jag iväg till min dotter med familj och så härligt att slippa vara själv.
Lördagen bjöd på underbart väder och lille Vidde gillade att leka i sandlådan.
Grillad mat blev det också, så himla gott.
Lite pyjamasparty med godis blev det för pojkarna
Vidar med sitt lördagsgodis.
Vi pusslade lite med.
Idag lekte vi lite med Play doh.(fattar inte varför bilden blev så suddig.)
Noah med sin lera, han gillar verkligen jobba med lera
Vidar är ute på promenad med sin hund. De fick sina påskpresenter i helgen eftersom de var sjuka i påsk. Noah fick lego.
Nu är jag ganska trött så det bli nog läggdags tidigt idag.
En ny studie visar att de som läser böcker innan läggdags inte bara sover bättre, utan även äter mer hälsosamt och tjänar mer pengar. Värt att damma av den där boken på sängbordet, alltså. Det ni.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar