söndag 22 november 2015

En smakebit på søndag

Söndag och en vecka kvar av min sjukskrivning, jag vill passa på att tacka alla, för fina Krya på dig hälsningar, det värmer så fint när man är sjuk. Jag har fortfarande lite av ansiktsförlamningen kvar och känner att mitt blodtryck inte är nere i rätt nivå,men jag är bättre.
MEN på grund av förlamningen har ena ögat varit torrt så läsning har ansträngt för mycket men lyssna går ju också bra.
Just nu är det denna som är i lurarna och här följer ett smaskigt smakprov.
Det var väl lite småmysigt så här en söndag. Fler smakebitar här.

41 kommentarer :

  1. Huga! Det var en ruskig smakbit. Håller tummarna till god återhämtning - utan stress! - för dig kommande vecka. Ansiktsförlamning kan vara besvärligt, bra att du kan lyssna på böcker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är toppen med ljudböcker så kan man göra annat under tiden

      Radera
  2. Så blodigt :) Jag har faktiskt inte läst något av Camilla Grebe, det kanske jag borde.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon skriver böcker ihop med sin syster också

      Radera
  3. Hugaligen! Tur att man inte måste läsa alla genrer!
    Krya fortsatt på dig!

    SvaraRadera
  4. Jeg har lest de to bøkene Grebe har skrevet med Åsa Träff. Men ikke noe Grabe har skrevet alene. Dette var ganske blodig! God bedring!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon har skrivit med sin syster också de är superbra.

      Radera
  5. Usch, nej detta är inget för mig. (Lagom är bäst.) ;-)
    Hoppas du är på bättringsvägen. Storytel är bra - SÅ mycket man vill lyssna på...! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Storytel är jättebra om än lite dyrt

      Radera
  6. Tack för smakbiten. Har läst en av Camilla Grebe, och har funderingar på att läsa fler!

    SvaraRadera
  7. Har läst den här och den tyckte jag var bra. Hoppas du får en bra söndag!

    SvaraRadera
  8. Har läst böcker som hon skrivit med sin syster och den här verkar ju också bra! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den femte i serien där ska jag läsa sedan.

      Radera
  9. Svar
    1. Ja fast fortsättningen är inte lika läskig

      Radera
  10. grymt! tack för smakebiten! och krya på dig!

    SvaraRadera
  11. Godt å ha lydbøker når øynene ikke tåler særlig påkjenning. Krysser fingrene for videre bedring!
    Takk for smakebit :)

    SvaraRadera
  12. Tack för en jättespännande smakbit.

    SvaraRadera
  13. Den här blev jag sugen på nu. Ska kanske börja på den också då ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det, Katarina Ewerlöf som uppläsare

      Radera
  14. Huvva, vad blodigt! Dock så blir jag intresserad av boken... :) Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men fortsättningen är inte lika blodig

      Radera
  15. Min man har blivit frälst av ljudböcker den här hösten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är riktigt bra när man vill göra lite annat också

      Radera
  16. När du skrev "smaskigt" väntade jag mig något helt annat, mer åt sängkammarhållet... Så har man blivit förvånad idag med :)

    SvaraRadera
  17. Bra att du är bättre nu och hoppas du blir helt frisk snart. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  18. Hoppas verkligen du slipper allt tråkigheter med hälsan snart. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  19. Tack för läbbig smakbit! Har läst ett par böcker av Grebe, en med systern och så med en annan författare som jag tappat namnet på nu. Skönt att höra att du är på bättringsvägen!

    SvaraRadera