onsdag 4 november 2015

Läsplan November

Jag tänkte inte göra någon läsplan för november men så blev det en i alla fall, mest för att sätta lite press på mig själv. En sak kan jag konstatera, bör nog läsa klart en del.
1. Agatha Christie - Fem små grisar Rec.ex
2. Christina Granbom och Thomas Erikson - Av jord är du kommen Rec.ex
3. Ewa Klingberg - Stenhuggarens dotter Rec.ex
4. Virginia Macgregor - Vad Milo såg Rec.ex
5. Lisa Hågenson - Hennes ögon blå Rec.ex
6. Jens Daniel Burman – Huset Rec.ex
7. Louise Doughty - Kvinnan inför rätta Rec.ex
8. Jenny Forsberg – Akrobaten Rec.ex
9. Emma Healey – Elisabeth är försvunnen Rec.ex Spänningsutmaningen, nytt försök
10. Rick Yancey – Monstrumologen Rec.ex
11. Charlotta Larsson - Förvandlerskan. Bokcirkelbok
12. Agatha Christie - 4.50 från Paddington Rec.ex
13. David Baldacci - Jakten på Amos Decker Rec.ex
14. Lars Wilderäng -Stjärnfall E-bok Rec.ex
15. Anthony Doerr - Ljuset vi inte ser. Rec.ex
16. T.R Richmond - Vem var Alice  E-bok Rec.ex
17. Michelle Miller – The Underwriting Rec.ex Surprise
ÄLDRE RECENSIONSEXEMPLAR(MINST 1)

Virgina MacGregor - Vad Milo såg

BOKCIRKELBOK



LJUDBÖCKER

James Oswald - Själarns bok
Mattias Keldkepp - Minnesskymning
Patti Highsmith – Främlingar på ett tåg 
Leigh Bardugo – Stormens öga
Peter May - Lewispjäserna 
Britt-Marie Mattson - När kriget kom till Lyckhem
Katerina Janouch - Babyrace: På smällen
Hans Rosenfeldt och Michael Hjorth - De underkända

11 kommentarer :

  1. Ja, där har du att göra ett tag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag får säkert hålla på med dessa i december med.

      Radera
  2. Jag har inte velat ha några recex nu på ett tag, för jag blir så himla stressad av sådana där läshögar. Jag klarar heller inte av flera böcker på en gång. En i taget. Lugnt och fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klokt Frida men att låta bli är svårt.

      Radera
  3. Ja du har verkligen mycket att göra.

    SvaraRadera
  4. Oj, så många recensionsex du har! Bra för både plånbok oc bokhylla ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är sant Freja men alla kommer samtidigt så man hinner inte med.

      Radera
  5. Du kommer nog ha fullt upp, men då är vi två ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja men jag tänker ta en semester vecka, inte för att läsa utan skruva möbler.

      Radera