onsdag 4 november 2015

Summering Oktober

86. Sören Olsson och Anders Jacobsson - Sune i Ullared Betyg 4+ 
87. M J Arlidge - Ole dole Betyg 3+
88. Anna Jansson - Skymningens barfotabarn Betyg 5
89. Anna Jansson - Alla kan se dig Betyg 4-
90. Marie Fredriksson och Helena von Zweigbergk - Kärleken till livet Betyg 4+
91. Mats Strandberg - Färjan Betyg 4+
92. Birgitta Bergin - En oemotståndlig affär Betyg 5
93. Caroline Säfstrand - Tiden läker inga sår Betyg 3+

Summa: 8 böcker

NYA RECENSIONSEXEMPLAR

M J Arlidge - Ole dole Betyg 3+
Marie Fredriksson och Helena von Zweigbergk - Kärleken till livet Betyg 4+
Mats Strandberg - Färjan Betyg 4+
Birgitta Bergin - En oemotståndlig affär
Caroline Säfstrand - Tiden läker inga sår

ÄLDRE RECENSIONSEXEMPLAR(MINST 1)

0

HYLLVÄRMARE(MINST 1)

0

BOKTOLVAN(MINST 1)

0

ANTAL SVENSKA BÖCKER:

7

ANTAL UTLÄNDSKA:

1

MÅNADENS BÄSTA:

Birgitta Bergin - En oemotståndlig affär

MÅNADENS BESVIKELSE:

Ingen

MÅNADENS HAR VARIT:

Jag har börjat jobba heltid efter en tids sjukdom och det märks en klar skillnad. Så håller dessutom på med lite storstädning (detta med städning har varit eftersatt under min sjukperiod) och möbelmontering.
I vår bostadsrättsförening har vi installerat nytt värmeaggregat, vem tror ni har hand om detta?

12 kommentarer :

  1. Birgitta Berglin ja - jag är nyfiken på hennes böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker de är riktigt bra och väldigt lättlästa.

      Radera
  2. Ja, det blir nok mindre tid til bøker når du jobber heltid, og med møbelmontering og mere til i tillegg. Lykke til framover!

    SvaraRadera
  3. Det var ändå en rejäl hög med böcker du har hunnit med, tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror dock det blir sämre längre fram. Julen står ju för dörren.

      Radera
  4. Har några böcker av Anna Jansson stående i bokhyllan som jag inte läst ännu. Får nog bli någon snart.

    SV: Nej jag har inte läst Katarina Wennstam, men har länge varit sugen att läsa något.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker Anna Jansson skriver ok deckare.

      Radera
  5. Men ändå, åtta böcker är inte dåligt när man har mycket annat på G :)

    SvaraRadera
  6. Trots att du har haft mycket att göra, så har du ju hunnit med en hel del :)

    SvaraRadera