torsdag 19 november 2015

Nej, jag har inte slutat läsa men jag är trött

Efter min sjukhusvistelse blev jag sjukskriven två veckor och JA, jag är trött så det blir varken mycket läst eller bloggande. Jag började nyligen på en ny bok men känner att det var definitivt inte min typ av bok, alldeles för ingående beskrivningar och svammel.
Så håller jag på med denna också men den är inte alls lika bra som ettan, men ändå inte dålig.
Jag har säkert förlorat intresset för att läsa. Kanske ska jag börja knyppla istället.
Det blir säkert bra med tiden men just nu är det lite svårt att läsa långa stunder, mitt ena ögat blir lite torrt efter ansiktsförlamningen.
Så jag lyssnar gärna på böcker istället.
Men om ni undrar varför jag inte tittat in till er beror det på en STOR portion trötthet.
Så har jag fastnat för en och annan tv-serie också.
Ha det bra

5 kommentarer :

  1. Krya på dig i lugn och ro! (Matlagningsserier är också ett hett tips, inte minst för att det kommer sånt dygnet runt från alla kanaler..)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis det kan man se dygnet runt, problemet är att man blir hungrig, hihi

      Radera
  2. Krya på dig! Och tack och lov för TV-serier :)

    SvaraRadera
  3. Fullt förståeligt att bloggen kommer i skymundan när du inte är på topp. Hoppas du får mer energi snart :)

    SvaraRadera