torsdag 6 april 2017

Hett i hyllan #10

Torsdag och dags att hetta till tillvaron lite, så här skriver Bokföring enligt Monika på sin blogg.Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
Nu kommer vi till en bok jag bytte mig till på facebook för att jag var så sugen på att läsa den.
Så varför är den ännu inte läst.

7 kommentarer :

  1. Usch, även om jag hade känt till den så skulle jag inte vilja läsa den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag gillar läsa om verkliga händelser, fast otäckt är det säkert.

      Radera
  2. Den kände jag inte till men det är inte en bok jag blir sugen på att läsa. Det känns som en bok där tårarna skulle rinna konstant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske är därför den blivit liggande.

      Radera
  3. En titel som jag inte kände till. Tack för tipset.

    SvaraRadera