söndag 30 april 2017

En smakebit på søndag

Då var det söndag och dags för en smakebit som norka bokbloggaren Flukten fra virkeligheten håller i. 
Jag läser just Begär av Helen Lindholm som ni säkert känner igen från Bokbloggen Läsa och Lyssna.
  Han är snygg - faktiskt riktigt snygg. Puh. Chinos, märkesskjorta och rätt tjockt hår, åtminstone för att vara över fyrtio. Ganska vältränad. Tur det, jag hatar plufsiga män som inte tar hand om sina kroppar. Jag är faktiskt lättad, det är kanske enkelt att träffa någon på nätet men man har ingen aning om vilken gris man köpt i säcken förrän man träffas.

Om ni vill läsa vad boken handlar om tryck på Begär så kommer ni till Bokus.
Denna dag ska ägnas åt surfa runt och se vad ni svarat på Helgfrågan och så läsning förstås.
Ha en bra söndag.

21 kommentarer :

  1. den här kände jag inte till. tack för smakebiten! ha en fin Valborg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det, Valborg, detsamma till dig.

      Radera
  2. tack för smakbiten, ha en fin Valborg!

    SvaraRadera
  3. Ska bli intressant att läsa vad du tycker om den. Tack för smakbiten och trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  4. Den har jag läst och tyckte den var bra. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så här långt tycker jag den är rysligt bra.

      Radera
  5. Tack för smakbiten. Kul med en bok av en bokbloggare :-) Hoppas du får en skön och lugn dag.

    SvaraRadera
  6. Den har jag inte läst men hört gott om. Tack för smakebiten.

    SvaraRadera
  7. Den läste jag för ett tag sedan och gillade mycket. :)

    SvaraRadera
  8. Sett den här dyka upp lite här och var men inte läst. Kul med böcker av bokbloggare. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  9. Det känns inte som en bok för mig, egentligen, om jag ska döma efter smakbiten, men det är kul med bokbloggare som ger ut böcker :)

    SvaraRadera
  10. En titel som jag inte kände till. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  11. Den här ska jag kolla upp. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  12. Känner inte till den här boken, tack för smakbiten!

    SvaraRadera