söndag 2 april 2017

Spelkväll hos dottern

Vi åkte till dottern på fredag eftermiddag. Så blev det brädspel hela kvällen och en bit in på natten.
Det blev lite Tacobåtar att stoppa i magen, riktigt gott.
Detta är bland de roligaste spel och det heter T.I:M:E Stories, ett slags mystik spel där du ska lösa saker inom en viss tid.
Väl hemma på lördagkvällen var jag för trött för att blogga så det blev serietittande. Jag hittade en ny serie jag fastnade för nämligen Saving Hope.
Så idag blir det till att surfa runt hos er och kolla Helgfrågan och Bokbloggsjerka.

6 kommentarer :

  1. Svar
    1. Ja jättemysigt och få träffa dottern.

      Radera
  2. Saving hope gillar jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vill se alla avsnitt men då hade det inte blivit mycket läst.

      Radera
  3. Ser trevligt ut.. Vad heter spelen? Själv spelar jag tex. Biblios eller Dominion med mina barn, 5 och 7 :)

    SvaraRadera
  4. Man får i dessa sammanhang inte glömma Drakborgen, ni vet klassikern från 80-talet. Går forfarande att köpa men numera heter spelet DungeonQuest.. Kan inte hajja att jag glömde det :D

    SvaraRadera