lördag 22 april 2017

Vinnare i Påskutmaningen

Etta kom Försvinner och stannar kvar med hela  2097 sidor utlästa. Hon har läst ut dessa böcker;
Enklav 247 sidor
Utpost 306 sidor
Jorden vaknar 360 sidor
En annan historia 195 sidor
Fyren mellan haven 378 sidor
Stjäla the show 314 sidor
Hjärta av jazz 297 sidor
Ett stort grattis till dig, hör av dig till mig via mejl eggetbok@gmail.com  så får du ditt presentkort.
Tack till alla andra som deltagit, kanske återkommer jag.
En liten midsommarutmaning kanske?

10 kommentarer :

  1. Grattis till vinsten Försvinner och stannar kvar, fattar inte att du lyckades läsa så mycket, jag läste bara ungefär hälften.
    Mia det skulle vara jättekul om du återkommer med ev en midsommarläsutmaning.

    SvaraRadera
  2. Grattis! (jag räknar inte sidor, läste inte så mycket...)

    SvaraRadera
  3. Tack för en rolig utmaning och stort grattis till vinnaren!

    SvaraRadera
  4. Tack för att du höll i utmaningen. Midsommarutmaning låter skoj.

    SvaraRadera
  5. Tack för en rolig utmaning och jo en midsommar utmaning låter bra :) Grattis även till vinnaren :)

    SvaraRadera
  6. Ja en midsommarutmaning vore superkul! Jag har mailat dig :)

    SvaraRadera