tisdag 4 april 2017

Varning för gnällinlägg

Jag var så glad i förra veckan för jag kände mig lite piggare och hade inte så mycket värk. Tyvärr är det sämre igen, jag har ont i händerna, fötterna och så värker det i lårens muskler.
Här sitter jag med kyla (vetekudde som varit i frysen) på låret, det hjälper för stunden, men sedan är det likadant igen. Så gardinerna jag skulle stryka idag blev det inget med. Julgardinerna hänger kvar, snyft.
Tack och lov kan jag läsa böcker.
Så jag läser väl vidare, tack och lov för Bookseat.

12 kommentarer :

  1. Krya på dig! jag vet hur jobbigt det är att ha värk och skulle själv vilja få uppleva en hel dag utan värk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det vore väldigt skönt, man blir så trött också

      Radera
  2. Tråkigt,jättejobbigt med ihållande värk. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jätte, hur går det med din tandvärk

      Radera
  3. Usch lider med dig! Tidigare i vinter hade jag 40 graders feber och så sjukt ont i hela kroppen, det var det värsta jag har varit med om så kan bara föreställa mig hur jobbigt det är för dig :/ Krya på dig kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas medicinerna hjälper men det går väldigt trögt tycker jag.

      Radera
  4. Åh, stackare. Hoppas värken ger med sig snart.

    SvaraRadera
  5. Vad jobbigt att du blivit sämre igen! Hoppas medicinen hjälper. Bokens omslag - läskigt!

    SvaraRadera