söndag 2 april 2017

En smakebit på søndag

Då var det söndag redan, eftersom jag varit bortrest fredag-lördag så blir det till att ägna dagen åt bokbloggsbesök och läsning. Smakebiten idag kommer från en bok jag lyssnar på nämligen:
Detta är del 1 i serien om William Wisting jag har innan läst Vinterstängt som är del 2 och eftersom jag gillade den tänkte jag läsa serien fast nu i rätt ordning. Så nu till smakebiten;

Hon sköt olustkänslan ifrån sig. Försökte inrikta sig på arbetsveckan som låg framför henne. Flera nya böcker var på väg in, och det var det som var hennes liv. Böcker. Blotta tanken på att en ny bok låg och väntade på henne hemma gjorde dagen lättare.

Jag tänkte den passade bra in på oss bokbloggare för vår lycka är när vi får nya böcker.

22 kommentarer :

  1. Jag har inte läst hans böcker, än i alla fall :) Tack för smakebiten1

    SvaraRadera
  2. Det där är en serie som jag förmodligen kommer att ge mig på någon gång :)

    SvaraRadera
  3. Jag har lyssnat på två böcker i serien men inte denna. Är det här del 1 i serien?? Förvirrande med delarna. Jag har lyssnat på Jakthundarna och Grottmannen.... Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  4. Ja, det var en passande smakbit!

    SvaraRadera
  5. En perfekt smakbit på en bokblogg!

    SvaraRadera
  6. en mycket passande smakebit! jag läste författarens första och var mycket förtjust i den. borde alltså fortsätta

    SvaraRadera
  7. Har läst en av böckerna i den serien. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  8. Jeg er virkelig glad i bøkene til Jørn Lier Horst. Jeg synes han skriver veldig godt samtidig som historiene hans er gode. Og så er det deilig med noen krimbøker hvor det ikke fokuseres på blod og gørr. Ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vill att alla hans böcker ska översättas.

      Radera
  9. Tack för smakbiten! Har funderat på att läsa den serien

    SvaraRadera
  10. Bøker er livet. Takk for smakebiten :)

    SvaraRadera