tisdag 3 januari 2017

Utmaningar och mål

Nu vräker det ner läsutmaningar, hyllvärmare, kaosutmaning och jorden runt. Jag är JÄTTESUGEN men jag känner att jag måste hålla mig borta. Mina mål för 2017 är;

*Hålla igång bloggen (orken har inte funnits där, hoppas det blir bättre nu med medicin)

*Recensera böckerna direkt (i alla fall inte vänta tre månader)

*Börja beta av recensionsexemplar jag fått, sorry alla förlag min höst har varit gräslig, sjukdomar och elände)

*Min önskelista för recensionsexemplar 2017 är kraftigt reducerad, nästan bara böcker i en serie.
Det mina bokvänner var det hela. Bild lånad på nätet.

6 kommentarer :

  1. Klok och bra ambitionsnivå tycker jag. Jag har funderat på ett par utmaningar men vi får se, årets tog ju ände med förskräckelse ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte bara köra mina vanliga "utmaningar" och jag kämpar febrilt mot lusten att hoppa på någon/några av alla de intressanta som dyker upp nu. Fokus ligger helt och hållet på hyllvärmare i år :)

    SvaraRadera
  3. Det låter som bra mål, hoppas det går bra att hålla dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag med men mest sätter väl sjukdomen käppar i hjulet

      Radera