tisdag 17 januari 2017

Helgfrågan

Jag har tänkt mycket på det här med att jerkan slutat, det tycker jag är sjukt tråkigt. :( . 
Barnboksbloggen gjorde Bokbloggsfrågan men den kom på måndagar eller tisdagar och ibland glömde jag den för att Tematrio brukar komma på måndagar. Kanske kör den igång igen.
Lyran har startat Bästa utmaning som jag tyvärr inte uppmärksamt, förlåt Lyran, den går av stapeln som jag förstår på fredagar vid åttatiden, rätta mig om jag har fel. 
Jag har märkt av mitt tidigare inlägg att många saknat jerkan och tänkte köra med en ny grej så länge den är borta. Om jag trampar någon på tårna så säg till direkt för så viktigt är det inte. Detta är bara ett förslag.
Min tanke är att man ska få lite kontakt genom bloggarna, så himla kul sedan när man träffar en del på Bokmässan irl.  
Hur ska det då gå till?
Torsdag kväll kommer jag lägga ut en fråga som handlar om böcker eller bokrelaterade saker. Det kan även handla om bloggandet, enkla frågor. Den kommer heta Helgfrågan och det innebär att man har helgen på sig. Vad tror ni? Skulle detta vara något?
Det enda utesluter ju inte det andra liksom, eller blir det för mycket?

19 kommentarer :

  1. Trevligt att testa i alla fall tycker jag. Jag försöker minimera sådana här "fasta" inlägg om jag inte kan förbereda dem långt i förväg. Men jag provar gärna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är lite kul med tematrio och sådant.

      Radera
  2. Tycker det låter jättebra har verkligen saknat bokbloggsjerka 😀

    SvaraRadera
  3. Låter bra, jag saknar också jerkan.

    SvaraRadera
  4. Jag saknar också bokbloggsjerkan, så jag tycker att det är toppen att du vill ta på dig att hålla i något motsvarande :)

    SvaraRadera