tisdag 31 oktober 2017

En blåsig helg med lite kultur och god mat.

Jag gosade ordentligt med Shanti som jag skulle lämna i två dagar.
Meningen var att vi skulle åka över till Louisiana men tyvärr blåste det så mycket, att vi inte riktigt vågade. Så det blev Dunkers Kulturhus istället.
Jag ville gärna ha med mig en hare hem men tyvärr var det lite trångt i bilen.
Här ser ni min nya julgran helt i glas, snygg va?
Fina ballonger av glas.
Riktigt häftigt.
Sifferrummet i rosa toner.
Även denna i glas, vad det är? Gissa ni.
Lite mat är inte fel, fish and chips, mums.
Det blåste riktigt kraftiga vindar.
Kallt som attan var det men roligt hade vi. På kvällen blev det trerätters på hotellet.
På hemvägen efter sightseeing i Råå bestämde vi oss för att äta på Orangeriet.
Pulled pork med chilisås och klyftpotatis. Helt okej mat. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar