torsdag 5 oktober 2017

Hett i hyllan #26

Torsdag och som vanligt lite heta bokhyllor, blir väl ännu värre efter denna bokmässa.
Varför köper man nytt när man bokhyllan full. Bokföring enligt Monika skriver så här;

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
Jag har bland annat denna bok jag köpte för att den verkade så himla intressant.
Men någon gång ska jag väl läsa de drygt 600 sidorna. 
Jag försöker återhämta mig från en riktigt pärs av hosta och feber, typ legat platt fall i tre dagar. Nu försöker jag vara uppe lite men är supertrött.

8 kommentarer :

  1. Den har jag läst och tyckte den var riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tror jag säkert den är för den låter intressant

      Radera
  2. Känner nog faktiskt inte till denna. Hoppas du snart mår bättre!

    SvaraRadera
  3. Den tänkte jag köpa för några år sedan men tänkte att jag inte behövde ha fler böcker som står. Hoppas att du får den läst någon gång. Trevlig läsning.

    SvaraRadera
  4. Den verkar svagt bekant...
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Tror att boken är intressant men den skulle nog bli stående oläst i min hylla med tror jag...

    SvaraRadera
  6. har inte läst den, men jag är övertygad om att den är mycket intressant. krya på dig!

    SvaraRadera