torsdag 12 oktober 2017

Hett i hyllan #27

Torsdag och dags för lite Hett i hyllan och som vanligt är det Monika som häller i trådarna. Så här skriver hon: 
Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?
Denna bok hade recensionsdatum 2173 2003 så jag ligger kraftigt efter, nej jag bara skojar. Detta är ett loppisfynd och tanken var väl att jag skulle läsa den någon gång.
Får väl passa på till Halloween kanske?
Men det låter superspännande men ändå har boken blivit stående i bokhyllan.

9 kommentarer :

  1. Den finns oläst i min bokhylla också.

    SvaraRadera
  2. För över tio år sedan läste jag några böcker av Julie Parsons och den här var en av dem. Fråga mig inte om den var bra för det minns jag inte alls!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var då författaren var i ropet tror jag.

      Radera
  3. Känner faktiskt inte alls till den här, men den låter ju spännande.

    SvaraRadera
  4. Ja det lät spännande, men var helt okänd bok för mig!

    SvaraRadera
  5. Parsons känner jag igen. Vad hände med henne? Har hon slutat skriva kanske.

    SvaraRadera